Když jsem minulý týden psal o poslední sklizni, už jsem chtěl spíš užívat Vánoc. Vyrazili jsme na předvánoční večírek s Lenkou, Romanem, Vaškem a kolegou pilotem (Dalibore, ať ti to u Emirates frčí!)
Jenže … znáte to 🙂 Prostě se na trhu objevila příležitost a to přece nenecháme ladem.
Výpisy byly sice za malé prémium, ale zato celkem „na pohodu“. Jak víte, píšu naked, protože si mohu dovolit případné přiřazení – a vzhledem k letošním super výsledkům i případnou ztrátu.
Okotilo se to slušně, připsali jsme si padesát tisíc kaček:
Dával jsem to na můj facebook (pokud nejsme ve spojení, napravte to a přidejte si mne do sledování nebo do přátel):
Takže takto to vypadalo v den, kdy jsme pozice zavírali, i s komentářem a s reakcemi kolegů:
Přeji vám všem skvělou oslavu příchodu nového roku. Držím všem palce, aby pro nás všechny byl rok 2020 ještě úspěšnější.
A tak to vezmeme pěkně „od podlahy“. Od začátku roku 2020 začneme naplno opce od základů.
Od 13. ledna spustíme opční kurz ZDARMA. Buďte u toho, protože tento kurz spouštím pouze jednou za rok. Využijte čas a makejte. Na konci roku můžete slavit zisky s námi.
Fajn Vánoce, fajn Nový rok … no prostě fajn celý rok 2020!
Martin
Zaujímavý marketing aj prístup. Ja budem na kurze úplny nováčik v oblasti opčných obchodov. Mám síce veľké skúsenosti z oblasti podielových fondov (od 2002), ale to je niečo úplne iné a menej efektívne aj keď okrem 3 rokov (2007-09) som bol v zisku. Tento rok som mal aj takú malú pilotnú prevádzku na burze a to bolo o niečo výnosnejšie. . Tak som zvedavý či sa mi to podarí pochopiť.
Nerad dělám věci polovičatě. Proto, když už dávám 14 dnů svého času všem zájemcům zdarma, chci aby to mělo efekt. Proto to, čemu říkáš „zajímavý marketing“ – já fakt nerad píšu „do šuplíku“.
Podílové fondy jsou jak říká Kiyosaki „vehikl pro chudé“. Je to mix, který si při troše snahy umíš za čas namíchat sám a s trošku lepší výkonností… i obyčejný SPY (ETFko na S+P index) má lepší výkonnost než většina fondů 😀 Do hedge fondů zase nevidíš, konstrukce jsou komplikované. Problém fondů je dvojí : 1) regulace omezují možnosti fondu, často v neprospěch klientů (zbytečně konzervativní, plyne často ze statutu fondu samého) 2) efekt „slon v porcelánu“ vzhledem k objemu obchodů které dělá a kterými sám sobě může komplikovat cenu nákupu/prodeje (viz 2008-2009 výprodeje, často z povinnosti statutu fondu a tažené tedy dolů právě objemem obchodů fondů). Prostě fondy mi k srdci nepřirostly.
Opce jsou logické a když si člověk dá práci, tak dojde k „aha“ efektu. Mně osobně trvalo 14 dnů pochopit pojmy „ATM, ITM, OTM“, tahal jsem v kapse kartičku s popisem dokud jsem to nepobral … ale když dojde k „aha“ zjistíš, že máš spoustu vodítek, jak si naklonit pravděpodobnost na svoji stranu. A co je nejvíc fajn: Trading není matematika 🙂 ani to není „milimetrová věda“.
Tak držím palec, každý má svůj úspěch/život ve svých rukách!
Martin