Zásady zpracování a ochrany osobních údajů

Informace o tom, proč a jak zpracováváme Vaše osobní data a jak je chráníme

Naše vzájemná komunikace je elektronická. Cílem naší komunikace je umožnit Vám přístup ke všem potřebným informacím, které se týkají obchodování na burze. Máte k dispozici bezplatné newslettery, kterými informujeme o novinkách, akcích, kurzech atd. Posíláme Vám takové zprávy, u nichž předpokládáme, že o ně budete mít zájem. Jako náš kolega, klient, zákazník, odběratel novinek i jako návštěvník webu, svěřujete nám své osobní údaje. Chráníme Vaše údaje a Vaše soukromí. Zde je přehled zásad zpracování a ochrany osobních údajů, a také zásady a práva, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).

Kdo je správce?

pro investory s.r.o., se sídlem Karlovo náměstí 5, Praha 2, IČ: 24170321 , DIČ: CZ24170321, zapsaná v OR u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 185188. Pro zájemce o traing a burzu nabízíme vzdělávací akce a online kurzy, obsažené na webu finakademie.cz. Odkazy na programy, semináře, webináře, kurzy a články jsou také na souvisejících tématických webech. Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR.

Kontaktní údaje

Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na emailu info@finakademie.cz.

Prohlašujeme

Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že:

  • budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu,
  • plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů,
  • umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.

Rozsah osobních údajů a účely

Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

  • poskytování služeb, plnění smlouvy:Vaše osobní údaje v rozsahu: fakturační údaje, email, telefon, případně korespondenční adresu nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (např. zaslání přístupů do členské sekce kurzu, zasílání online kurzu, přístup do diskuzního fóra, dodání podkladů ke kurzu či dalšího zboží).
  • vedení účetnictví:Jste-li zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.
  • zasílání informací - zasílání newsletterů:Vaše osobní údaje (email a jméno), pohlaví, na co v emailu klikáte a kdy je nejčastěji otevíráte, využíváme za účelem včasného a správného zasílání obchodních sdělení. Jste-li naším zákazníkem, děláme tak z oprávněného zájmu, neboť důvodně předpokládáme, že vás naše novinky zajímají, a to po dobu 5 let od poslední objednávky. Pokud nejste naším zákazníkem, zasíláme vám informace a zprávy jen na základě vašeho souhlasu, po dobu 5 let od udělení. V obou případech můžete tento souhlas odvolat použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném emailu.
  • pokud narazíme na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rádi vám jeho práci v e-mailu doporučíme. Samozřejmě můžete tento souhlas odvolat použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu. Pouze na základě vašeho souhlasu můžeme využít emailovou adresu např. pro remarketing a cílení reklamy na Facebooku, a to po dobu 5 let od udělení souhlasu. Ten lze samozřejmě kdykoli odvolat prostřednictvím našich kontaktních údajů.
  • fotografická dokumentace a video záznamy seminářů:Na živých akcích - seminářích, setkáních a školení atd. - pořizujeme videozáznamy, či fotografickou dokumentaci. Fotografie i videozáznamy používáme v dokumentačních a propagačních materiálech, především na webu. Videozáznam slouží účastníkům ke zhlédnutí. Pokud byste na záznamech nechtěli být, dejte nám vědět na našich kontaktních údajích před pořádáním živé akce.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

Cookies

Při procházení našich webových stránek a při návštěvě členských sekcí zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako  oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby.

Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě vašeho souhlasu.

Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byly naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci.

Pro zajištění některých konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří se na dané zpracování specializují a jsou v souladu s GDPR.

Jsou to poskytovatelé následujících platforem:

  • SmartSelling a.s. - SmartEmailing, MioWeb, FAPI
  • Facebook - FB pixel
  • Google - Google Analytics
  • GOPAY s.r.o. - platební brána
  • poskytovatelé účetního a daňového poradenství,
  • poskytovatelé IT služeb a hostingu včetně cloudových uložišť,
  • poskytovatelé asistenčních služeb pro zákaznickou podporu,
  • poskytovatelé platebních brán (poskytovatelé platebních karet),
  • poskytovatelé právních služeb, advokáti,
  • poskytovatelé tiskových a poštovních služeb,
  • partneři spolupracující s námi ve speciálních akcích pro klienty.
  • provozovatel aplikace pro komunikaci, web a fakturaci,
  • provozovatel aplikace pro e-mailovou komunikaci a zákaznickou podporu.

Je možné, že v budoucnu budeme využívat další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. V takovém případě při výběru aplikace či zpracovatele budeme na aplikaci či zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Předávání dat mimo Evropskou unii

Data zpracováváme výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které zajišťují odpovídající úroveň ochrany na základě rozhodnutí Evropské komise.

Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@finakademie.cz.

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 30 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat, nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování.

Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování (např. odhlášením z odběru mailů či newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení).

Právo na přenositelnost. Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup - jen s tím rozdílem, že vám informace dodáme ve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 30 dní.

Právo na výmaz (být zapomenut). Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 30 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou požadovány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na email.

Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů. Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení. Emaily s inspirací, články či produkty se službami vám zasíláme jste-li náš zákazník na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr našich emailů kliknutím na odhlašovací odkaz v každém zaslaném emailu.

Mlčenlivost

Naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost trvá i po skončení závazkových vztahů s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 1. 5. 2018 a jsou nedílnou součástí Obchodních podmínek