Automatický alert: Nastavení v Interactive Brokers

Ahoj. Jestli jste už začali reálně obchodovat, možná jste narazili na své paměťové limity. Nejde ani tak o kapacitu a gigabajty, spíš o zadané (a čekající) příkazy a objednávky.

Pokud člověk pracuje se systémem, který není zrovna skalpovací – a není tedy nutné mít oči stále přilepené k obrazovce s cenovým grafem – dříve nebo později se mu přihodí tahle věc:

Zadáte svůj LMT pro nákup AAPL za pěkných 80 USD nebo chcete vypsat Callku na ropu na ceně -45 USD – a hned na prvním výletě na WC na vše zapomenete.
Nebo nakoupíte bez čekání za aktuální cenu, ovšem zároveň máte zadán StopLoss a Target. Pokud k některému příkazu cena dorazí, akce se provede. Člověk (a trader též) by však rád dostal rychlou informaci, že se něco na účtu změnilo.

Mail a SMS zpráva o provedeném obchodu

Je samozřejmě více možností, jak to zajistit. Praktické mi přijde propojit ty nejstarší komunikační prostředky, které ještě naše děti občas používají. Mail a hlavně SMS.
Pokud se vám tedy nakoupí tanker plný hnusné husté břečky za tu bezva cenu – a za což dostanete navíc zaplaceno – je pěkné být o věci spraven.

Jak tedy nastavíme upozornění v TWS? Zde je pár obrázků:

Nejprve potřebujete otevřít okno se seznamem Alertů.

Platforma Interactive Brokers, styl Mosaic

Mozaiku je to tady.

A máme ho! Vytvoříme nové pravidlo:
Klikneme na horní „Add“ a v novém okýnku „Create Conditions“ vybereme „Trade“ a stiskneme „Next“

Zde si ještě můžeme zvolit nějaké upřesňující detaily z nabídky. Pro obecnou informaci o provedeném obchodě však stačí jen potvrdit „Finish“

Dále se přesuneme na záložku „Messages“ a zatrhneme „Send message….“, upravíme dle potřeby obsah zprávy a hlavně zkontrolujeme „Alert active until cancelled“, aby vše fungovalo na jeden furt.

Vše dole potvrdíme tlačítkem „Activate“ a měli bychom být hotovi. Status „Active“ potvrzuje, že jsme připraveni.

Teď přichází druhá část pracovního výkonu. Musíme brokerovi říct, kam chceme upozornění zasílat.
Potřebujeme se přihlásit do administrace účtu (v menu je Account Management Home) a v menu si najít patřičné nastavení.

Zkusíme „Alert Notification“

V okně bychom měli vybrat vhodnou mailovou adresu, která zastupuje u mobilního operátora naše SMS číslo.
Pokud jsme ještě s těmito funkcemi nepracovali, potřebujeme tam tu adresu nejprve přidat dolním tlačítkem.

Technicky si zástupnou mailovou adresu svého telefonu musíme vytvořit právě přes telekomunikačního poskytovatele. U Vodafonu je to asi někde v administraci, samoobsluze nebo přes infolinku..
Nová adresa má na konci doménu „@vodafonemail.cz“.
O2 nebo T budou mít postup nějak obdobně.

Jakmile si kontakt s jejich pomocí vytvoříte, prostě vám každý mail na něj poslaný přijde obratem do mobilu jako SMS, i když nemáte zapnutá data. Tuhle adresu je potřeba vyplnit do dalšího okna.

Broker kontruje zkušebním SMS kódem, kterým se změny potvrdí. A nyní už jen v předchozím menu zvolíte tu správnou.

Vyzkoušejte!

Stáhněte si ebook ZDARMA :

ZDARMA: Průvodce burzou a investicemi

Jak vydělat na burze? 

tlacitko
Komentáře
  1. Ahoj Petře,
    tak jsem vyzkoušel a je to fajn, jen mám dotaz jaké tam máš zpoždění pokud jsi měl možnost vysledovat provedení příkazu v TWS a za jak dlouho Ti přišlo oznámení na mobil. Mně TWS tvrdošíjně odmítá konfiguraci SMS adresy takže ji tam nemůžu přidat a chodí mi to jen na mailovou adresu a teprve z mailu si to posílám na mobil a je tam tak prodleva 3 minuty. Asi to stačí, zatím to jen zkouším a pokud to máš stejné asi už to nebudu dále řešit ale pokud by to šlo zrychlit tak to zkusím řešit dále. Díky
    Pavel

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.